Cebimde Kızıl Kelimeler

10 Mayıs 2009 Pazar

Tüm Anneler İçin,Yürek Dolusu Sevgiler


Dünyada anne sevgisinin yerini dolduracak hiçbir sevgi yoktur.

İnsanların en sıkıntılı anlarında etrafında kimseler bulunmadığı anda, yanlarında mutlaka anneleri vardır.Merhametli kalpleriyle sararlar bizi,dizlerine yatırıp tarifsiz duyguyla okşarlar saçlarımızdan başlayarak yüreğimizi...


Bazen hayatın içinde bazı acımasız görüntülere şahit oluyoruz. Annesini azarlayanları , Annesine küfür edenleri ,annesine acımasızca davrananları görüyoruz. O anda anne yüreğinin nasıl parçalandığını onların neler hissettiklerini anlayabiliyorum ben anne kalbimle...
Yazık!...Çok yazık...
Bugün annelerimiz yanımızda yarın yanımızda olmayacak.Onların değerleri hiç birşeyle ölçülemez..Onlara değer dahi biçilemez..Bu dünyadaki en güvenli sığınak,anne kucağıdır.Anne sevgisinin karşılığı bir sevgi yoktur.O saf ve masum duygularla sarar sarmalar seni..Elini dokunduğu yerdeki, acıların diner..Yürekleri sınırsız sevgi bahçeleri gibidir..

Şimdi ''Anne '' olmakla ilgili kısa bir hikaye geldi aklıma;

Bir zamanlar dünyaya gelmeye hazırlanan bir çocuk varmış?.
Bir gün Allah”a sormuş; "Allahım, beni yarın dünyaya göndereceğini söylediler. Fakat, ben o kadar küçük ve güçsüzüm ki, orada nasıl yaşayacağım?"
"Tüm meleklerin arasında senin için bir tanesini seçtim, O seni bekliyor olacak ve seni koruyacak. Meleğin sana hergün şarkı söyleyecek ve gülümseyecek. Böylece sen onun sevgisini hissedecek ve mutlu olacaksın." "Peki, insanlar bana birşey söylediklerinde, dillerini bilmeden, söylediklerini nasıl anlayacağım?"Meleğin sana dünyada duyabileceğin en tatlı ve en güzel sözcükleri söyleyecek.
"Sana konunmayı, dikkatle ve sevgi ile öğretecek."
"Peki, ben seninle konuşmak istersem ne yapacağım?"
"Meleğin sana ellerini açarak bana dua etmeyi de öğretecek."
"Dünyada kötüler olduğunu da duydum. Beni onlardan kim koruyacak?"
"Meleğin seni kendi hayatı pahasına da olsa koruyacak."
"Fakat, ben seni bir daha göremeyeceğim için çok üzgünüm."
"Meleğin sana sürekli benden söz edecek ve ulaşmanın yolunu öğretecek."
O sırada cennette bir sessizlik olur ve dünyanın sesleri cennete kadar ulaşır. Çocuk gitmek üzere olduğunu anlar ve son bir soru sorar;
"şimdi gitmek üzere isem, benim Meleğimin adı ne?"
"Meleğinin adının önemi yok yavrum. Sen onu, ANNE diye çağıracaksın

9 Yorum:

  1. Canım kardeşim

    Günün kutlu olsun.

    Ahmet

    YanıtlaSil
  2. anneler gününü en içten dileklerimle kutluyorum elifcim...sağlıcakla kal.

    YanıtlaSil
  3. Ağlatacak mısın beni:(((

    Ben de teşekkür ettim.

    YanıtlaSil
  4. Nice güzellikleri paylaşmanız dileğiyle kutluyorum bu gününüzü...

    YanıtlaSil
  5. Anneler günün kutluyorum elif. :)))

    ve kocaman öpüyorum seni

    YanıtlaSil
  6. Canlarım hepinize tşk ediyorum.Hepinizin anneler gününü kutluyorum..

    YanıtlaSil
  7. Canım anneler gününü en içten dileklerimle kutluyor, yavrularınla sağlıklı,mutlu,hayırlı,uzun ömürler diliyorum.sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  8. Canım geç oldu ama olsun...Annelik tek bir gün değil nasıl olsa:)
    O yüzden...
    ANNELER GÜNÜN KUTLU OLSUN ARKADAŞIM...

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz...

© 2011 **LEYL**, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena