Cebimde Kızıl Kelimeler

13 Temmuz 2009 Pazartesi

Seni Sevdim mi?


Seni sevdim mi bilmiyorum ama,
Senin için kurduğum kelimelerimi,
Kelimelerimde ki seni sevdim..



Aşkla sevmedim belki,
kağıt falları tutmadım.
Geceleyin seni düşündüğümde ağlamadım.



Aralık kapıdan içeriye giren,
aydınlık gibi gelirdi,gözlerin,
gözlerinin içindeki,hüzünlerini sevdim.



Ağlamak isterdim bazen,
yağmurlarla yarışarak,
                                 toprağa düşmek isterdim.



                                  Seni düşünmeden,
                                 güneşe sarılmak gelmedi içimden,



                                     Seni sevdim mi bilmiyorum,
                               Senin için kurduğum kelimelerdeki,
                               Seni sevdim ben...




27 Yorum:

  1. Bazen o gözdeki hüzünleri sevmek gerekir işte böyle zamnlarda hüzün olup gözlere dolmak gerekir işte ozaman yaşanan o sevgi bir ömre bedeldir bir gözde başlayan tüm ruhu saran koca bir aydınlıktır

    bu çok güzeldi

    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. çok güzel yazmışsın eliff...
    '''senin için kurduğum kelimelerdeki seni sevdim ben''''Ne kadar güzel bir ifade.Yüreğine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Canım yazın gerçekten çok güzel...
    mutlu bir hafta geçirmen dileğiyle...

    YanıtlaSil
  4. Ben seni sevdim mi? Sevdim, kime ne
    Tuttum, ta içime oturttum seni
    Aldim, oksadim saçlarini, öptüm
    Içtim yudum yudum güzelligini


    Ben seni sevdim mi? Sevdim elbette
    Bendeydi özlemlerin en korkuncu
    Çildirirdim sen ne kadar uzaksan,
    Ask degil, hiç doymayan bir seydi bu


    Ben seni sevdim mi? Sevdim dogrusu
    Sevdikçe tamamlandim, bütünlendim
    Biri vardi aglayan; gecelerce
    Biri vardi sana tutkun; o bendim


    Ben seni sevdim mi? Sevdim, en büyük
    En solmayan güller açti içimde
    Ömrümü degerli kilan bir seydin
    Sen benim bozbulanik gençligimde


    Ben seni sevdim mi? Sevdim, öyle ya
    Bir çizgiye vardim seninle beraber
    Ve bir gün orada yitirdim seni
    Ben seni sevdim mi? Sevdim ne haber?

    Ü.Y.O


    dip nöt,
    son cümle "sevdim...sen beni?" olarak telafuz ediliyor genelde...

    ben yine de hafızama güvenerek ukelalık yapıyorum.

    hatırladığımı yazıyorum.

    :)

    sevdim ne haber in yanında bi de göz kırpması koydum...
    şahane oldu :))

    YanıtlaSil
  5. Ağlamak isterdim bazen
    Yağmurlarla yarışarak
    Toprağa düşmek isterdim.

    Sonra bir martı olup
    Süzülmek isterdim
    Kararan gökyüzüne
    Yağmurları susturup
    Güneşi haykırtmak için..

    Yüreğine sağlık Elif..
    Her zamanki gibi..
    Çok güzeldi...

    YanıtlaSil
  6. ELIF ne yaptin ya.dagildim.ama toplanmak istemiyorum.

    YanıtlaSil
  7. AMAN ALLAHIM BU NE GÜZEL MISRALAR YÜREĞİNE SAĞLIK SANIM .
    YORUMLARLA BİRLEŞİNCEDE ŞAİRLERİN ATIŞMASI GİBİ OLMUŞ:)
    SEVGİLER GÜZEL YÜREKLİ İNSAN

    YanıtlaSil
  8. Ateşböceğim_Hüzünleri her zaman severim,özellikle gözlerdeki...
    Güzel cümlelerin için tşk ler canım...
    Sevgiler benden...

    YanıtlaSil
  9. Pembe tatlarım canım....
    Şiirimi begenmene sevindim..
    Sanada güzel günler diliyorum...

    YanıtlaSil
  10. Bugday tanem canım...
    Kelimelerin diliyle duygular anlatmaya çalıştım...
    Güzel cümlelerin için tşkler canım...

    YanıtlaSil
  11. Absalom..
    Benim şiirimin çagrıştırdıgı ne güzel cümleler varmış sende...
    Aferim hep böyle duygusal ol...
    Şiirini begendim:)
    Gelecek vadediyor...

    YanıtlaSil
  12. Zeugmacım canım..
    Şiirime,güzel şiirinle karşılık vermişsin,sevindim...
    Seninde yüreğine saglık...

    YanıtlaSil
  13. İdeacım ...
    Dagıtmak degıldi amacım ama en kısa zamanda toparlanma şiirini sana,senin için yazarım...

    YanıtlaSil
  14. Neşeli günlerim canım...
    Senin gibi güzel yemekler ve kurabiyeler yapamıyorum ne yapayım...
    Bende güzel kelimelerle ,güzel cümleler yazabilirim..Sadece bu...
    Benim için kurdugun güzel cümlelerin hiç bitmesin :)

    YanıtlaSil
  15. anam sabah sabah elifden aferin aldım :))

    mutluyum...

    dip nöt,
    yalnış anlaşılma olmasın aman şiir bana ait değildir.
    ümit yaşar oğuzcan abinindir.

    YanıtlaSil
  16. Absalom şaşırtıyorsun beni,nedenmi?
    Sen şiir okur ve sonunda ezbere yazarmıydın...
    Vallahi hangi kız için ezberlediysen ,helal olsun o kıza....
    Aferin aldın ya artık,tutmayın beni mi diyeceksin...
    Artık bu aferinle hızına yetişilmez...

    YanıtlaSil
  17. hahahah.
    elif direk şımardım zaten sağa sola hava attım iki dakkada :)

    napıyım ama :)


    ımm ben bunu kimseye okumadım galiba.
    genelde hepsine "dağ rüzgarı" nı okurum...

    karışmıyo hem.
    bi de severim ben.

    eheheh.

    YanıtlaSil
  18. Sevmek güzeldir...Sevde nasıl ve neyi sevdiğinin önemi bile kalmadan sev..Sevmeli insan...çünkü sevmekle başlıyacaksın yaşama...

    YanıtlaSil
  19. Ne güzel anlatmışsınız şiirinizde, aşkın, sevgiliye hayranlığın, aslında, bizim içimizde oluşturduğumuz yücelttiğimiz bir duygu olduğunu, yüreğinize sağlık.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  20. SES

    Kopan çığlar altında kalanlar olduğu
    Oysa görülüyordu.

    Bir kadının ilerde
    Bir şeyler hıçkırdığı;
    Bir erkeğin, birine,
    Görünmeyen birine bir şeyler seslendiği
    Oysa görülüyordu.

    Ama duyulmuyordu. ... Ses!
    Sanki ses olmayınca hiçbiri olmuyordu.

    Behçet Necatigil'in bir şiiriyle katılmak istedim aranıza...
    Nerede bir şiir varsa orada insan sevgisi de vardır. Sevginiz hiç tükenmesin...

    YanıtlaSil
  21. Yalnızlıgım uzun zamandır görünmüyordun sayfamda hoşgeldin bu arada...
    Sevmek paylaşılınca daha da güzel...
    Sevmeleri hep paylaşmak dilegıyle...

    YanıtlaSil
  22. Çınarcım geçengün tesadüfen sayfana girmiştim sessizce okudum ve gitmiştim...
    Hoşgeldin...
    Güzel kelimelerin için tşkler...

    YanıtlaSil
  23. Aysema ögretmenim,ne güzel bir şiirle katıldın çok severim...
    Sevgimiz hiç tükenmesin.Amin...

    YanıtlaSil
  24. bazen söyleyebildiğimiz kelimelerin içinde severiz sevdiğimizi..
    bazense söyleyemediklerimizin içinde..

    YanıtlaSil
  25. Ne kadar dogru...
    Bu cümlenin üstüne başka cümle yok...

    YanıtlaSil
  26. Elif'cim, bu ne güzel bir şiirdir böyle.
    Yüreğine sağlık.

    YanıtlaSil
  27. Özlemcim tşk ederim...Hoşgeldin sayfama...

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz...

© 2011 **LEYL**, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena