Cebimde Kızıl Kelimeler

18 Eylül 2009 Cuma

Şevval sam-Çayelinden öteye/İYİ BAYRAMLAR....

videoAlttaki mediaplayeri kapatıp dinlerseniz,iyi olur:))
YALNIZLIK; BİR TEK YAPRAKDA BİR YAĞMUR DAMLASI OLMAK NEDE UCSUZ BUCAKSIZ MAVI BİR DENIZDE TEK BASINA OLMAKTIR. YALNIZLIK SEVDIKLERINDEN UZAK BAYRAMLARDA YALNIZ KALMAKTIR. HERKESİN SEVDİĞİYLE BERABER,SEVGİNİN VE MUTLULUĞUN BOL OLDUĞU İKLİMLERDE SICAK BİR BAYRAM GEÇİRMESİNİ DİLİYORUM
BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN.
Not:Şimdiden kutluyorum çünkü yarın yolculuga çıkıyorum.Bu arada yolculuğa çıkanlar içinde iyi yolculuklar...

10 Yorum:

  1. Çok güzeldi Elif'ciğim, sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. sana da iyi bayramlar ve iyi yolculuklar.. sevdiklerinle beraber güzel bir bayram geçirmeni dilerim.

    YanıtlaSil
  3. Sana da iyi bayramlar dilerim Elif.Yolculuklarda bir sürü cümle gelir yine aklına.O cümleler kadar uzun ve anlamlı bir tatil diliyorum sana...

    YanıtlaSil
  4. Bayramın kutlu olsun Elif'cim:)
    İyi yolculuklar diliyorum.

    YanıtlaSil
  5. iyi bayramlar canım
    sevgiler selamlar
    :))

    YanıtlaSil
  6. iyi bayramlar.sevdiklerinle nice güzel bayramlara.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. hepinize çok tşk ederim...Bu sıralar blogumla fazla ugraşamıyorum.
    Sizlerinde bayramını kutluyorum...

    YanıtlaSil
  8. daha nice bayramlara sevgiyle,dostlukla ve satırlarımıza dökülecek cümlelerimizle...

    YanıtlaSil
  9. klibi sen mi hazırladın elifcim?Eğer öyleyse ismini nasıl yazdın merak ettim...

    YanıtlaSil
  10. canım klibi ben hazırladım...
    Ben bilgisayarımda vista programı kullanıyorum.Ona ait video programı var ondan yaptım canım...
    Bilmiyorum diger programlarda varmı
    canım...Sana detaylı olarak bir ara email olarak yollarım canım...

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz...

© 2011 **LEYL**, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena