17 Şubat 2010 Çarşamba

SADECE İSTEDİM...

Bir anlam çıkarma bu cümlelerimden..Sana yazılmadı,bende yazmadım. İçimdeki Elif'ler yazdı.Gizliden...
Çok anlamlar yüklediğim cümlelerimin hangisi aklında.
Yada ben aklının hangi tarafındayım..Yüreğinle sev beni istedim ,bilirim ki o çok acıtır canı..


Benden bir şehir olmayacağını bilirim,ne bileyim bir köy,bir kasaba yap istedim.
Çok birşey istemedim.
Ellerim avuçlarının içinde terlerken,ben o ter kokularımı özledim.


İçimden geçenler, içimin duvarlarına çarpıp yine içimde kalıyor,gel sen çıkar istedim.
Sonsuzluk gibi kollarımı açtığımda,kollarıma dolanan senin kolların olsun istedim.Uzak ülkelerde uzak düşlerim,hep sen ol istedim.
Kim olduğumu unutuyorum bazen,ellerin,gözlerin aklıma geldiğinde.Bakışlarım , camın ardındaki yüz oluveriyor.Camın ardındaki mutlu yüzüm sen ol istedim.
Ne olur seni sevdiğim gibi,kendimi de sevmeyi öğret bana. Ellerimden tutup , gri bulutların ötesindeki mavi bulutlara geçmeme yardım et istedim.
Boş bir kağıdın gölgesinden tutunmak yerine,senli cümleler yazan,elinin değdiği kağıt olmak
istedim..
Nedenini bilmeden ağladığım şarkılar gelir bazen aklıma.Sen gelirsin senin dudaklarından çıkan şarkılar gelir. Bilirim ki ben herşeye ağlarım.O şarkıların bana ait olduklarını bildiğim için ağlarım. Beni sen güldür istedim.
Hani bir şarkı vardır ya..."Seviyorum seni,ekmeği tuza banıp, banıp yer gibi.Geceleyin
ateşler için de uyanarak,ağzımı dayayıp musluğa ,su içer gibi.Seviyorum seni,seviyorum
seni " demek isterdim.
Sensiz nasıl üşüyorsa içim,sen yanımdayken üşümekten korkmayayım istedim.
Noktalar arasındaki sonsuzluk olalım .Sadece buna gücümün yettiğini bil istedim.

Asi bir mavi oluyorum,gözlerim gözlerine değdiğinde,"asi "mi al bana sadece mavimi ver
istedim.Karanlıktan korktuğumda,bana ait gölgem ol,korkmayayım karanlıktan istedim.

Ben sadece kalbinin benim için attığını dudaklarından duymak istedim.
Kalbinin acıyan yeri sadece ben olayım istedim.
O zaman kim susturur bizi,dışarıda fırtına varken,içimizdeki alevlerle.

Sadece ,hiç sönmeyen ateşim ol istedim...

17 Şubat





8 Yorum:

  1. "asi bir mavi oluyorum gözlerin gözlerime değdiğinde,"asi" mi al, bana sadece "mavi"mi ver..."
    Mavi özgürlük...umut...huzur...olsa gerek
    Bu satırlarınızı çok sevdim..Yüreğinize bereket...

    Muhabbetle...

    YanıtlaSil
  2. Mektup tadında, ama içine sığdırılmış tüm anıları sanki bende yaşadım gibi oldu okurken.

    YanıtlaSil
  3. çok güzel... bütün gün stres içindeydim, garip bir şekilde bunu okurken ruhum huzur buldu.

    YanıtlaSil
  4. name-i nur ...
    Mavi rengi çok severim.Benim için yeri özel renklerden...
    Mavi bana gökyüzünü anımsatır uçsuz bucaksız sonsuzluk gibi,özgürlük gibi,aynen senin dediğin gibi huzuru...

    YanıtlaSil
  5. Efsacım...
    Sevgililer gününe pek inanmam ama
    sevmekle ilgili birşeyler yazmak istedi canım...
    Yüreğimden geçenlerin yolunu izledim..

    YanıtlaSil
  6. Zeynepcim...
    Tşk ederim.
    Huzur kelimesi o kadar güzel bir kelime ki bu sayfada bulduğuna sevindim.:

    YanıtlaSil
  7. Çok güzeldi Elif her satırına bayıldım.
    Güzel yüreğine sağlık.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  8. Özlemcim...
    Tşk ederim canım...

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz...

© 2011 **LEYL**, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena