13 Mart 2010 Cumartesi

BUGÜN BENİM DOĞUM GÜNÜM:)

Daha yolun başındayım. Hayat dönemecindeki olgunlukları bulamadım daha,
kızlarım büyümedi.Onların gözlerindeki yıldızları daha sayamadım..
Sezen'in şarkısındaki gibi annemi daha sık düşünüyor ve hatta anlıyorum artık...
Uzun düz yollardan geçerken önüme patikalar çıktıysa da ben vazgeçmedim..
Kestirme yollar peşinde koşmadım. Kestirme yollardan gelenler, çabuk terk ettiler beni,
Hep iyi gün dostu oldular, kötü günümde hiç yoktular... Ayıklıyorum artık her şeyi...
'A'' harfinden başlayarak.
Anladım ki yaşanılmadan hiç bir şey öğrenilmiyor.
Daha yolun başındayım.
Ortalarına doğru hızla çıksa da merdivenleri yaşım...
Nefes aldığım sürece düzlükler gibi dönemeçler de çıkacak önüme, önemli olan o
Dönemeçlere gelmeden önlemlerimi almak ve uçurumdan düşmemek... Uçuruma geldiğini anladığın anda,
iten elleri gör sende, çeken elleri sıkıca tutmak.
Anladım ki yaşanılan olumlu ya da olumsuz haller bizim hayatımızı oluşturan
Birer iz konumundaymış...
"YAŞANAN HERŞEYİN BİR SEBEBİ VARMIŞ''(teselli)

Yaşamak... Aldığın her nefesin, sana verilmiş bir armağan olduğunu düşünüp şükür etmek.
Değil midir?
Avucuna konan kelebeğin renklerini aklında tutmak ve avuçlarını açıp onu bahara salmak.
Yaşanacak anlar için en hayırlısını vermesini temenni etmek..
Her canlının ölümü tadacağının farkına varmak.
Etrafında dönen hayatın farkına varmak, çiçeğin yapraklarını kopardığını unutup, üzülmek değil.
Üzülmeyeceğin işler yapmak.
Her şeyin, herkesin bir rolü var, iyi ya da kötü, iyi olmak için uğraşmak. İyiliklerin
Farkına varmak. Kendinin, aynadaki yüzünün, yüzündeki çizgilerin, çizgilerin içindeki hayatın farkına varmak.
Herkese yolların en hayırlısını ve dostların en vefalısını nasip et diye allahına yalvarmak.
''Bilerek ya da bilmeyerek, içimizden ve dışımızdan kötü düşünceler geçmesine
Ve de dilimizin ona eşlik etmemesi için dualar etmek''...Âmin...

Bugün ben doğmuşum,topraktan bir vücut olmuşum,annemin karnına konmuşum..
Bugün ben doğmuşum..
Karadeniz in hırçın dalgaları gibi hoyrat,asi...bir kadın,bir anne....





43 Yorum:

  1. Elif, mutlu yıllar.

    Kalbin hangi güzel şey için çarpıyorsa her doğan güneş sana onu getirsin Doğum günü kutlu olsun.

    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  2. Doğum günün kutlu olsun Elif.. Kendine dair aklından geçen ne varsa hepsinin gerçekleşmesi dileğiyle..

    YanıtlaSil
  3. "Herkese yolların en hayırlısını ,dostların en vefalısını nasip et ya rabbi."

    Canım benim doğum günün kutlu olsun .İyiki doğmuşsun ,Anneciğin seni iyi ki doğurmuş ve ben seni iyiki tanımışım.
    :))))))))))))))))))))))))

    YanıtlaSil
  4. Nice yıllara, sevdiklerinle birlikte...

    YanıtlaSil
  5. mutlu yıllar sevgili arkadaşım.

    YanıtlaSil
  6. Doğum günün kutlu olsun ...Hayatından neşe ve huzur eksik olmasın..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. Mutlu, sağlıklı, huzurlu yıllar.

    YanıtlaSil
  8. mutlu yillar dilerim.. huzurlu ve saglikli yaslara :)) sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. eliffffff :))
    şahane bi yıl geçir o zamanda.
    fotoğrafa bayıldım :)

    hırçın demek karadeniz gibi hahhaaa.
    sölemesen farkına varamazdım şahsen ben:)))

    ay iyiki doğdun.
    mum.

    YanıtlaSil
  10. mutlu yıllar dilerim :)

    YanıtlaSil
  11. İyi ki...
    Doğdun...
    İyi ki...
    Varsın...
    Bu sene daha çok yaz...

    YanıtlaSil
  12. Canım elifcim,
    Doğum günün kutlu, mutluluklar hep senden yana olsun..
    Nice yıllara..
    Sevgiyle....

    YanıtlaSil
  13. Elifciğim mutlu,sağlıklı,hayırlı,uzun ömürler diliyorum canım kızlarınla,ailenle ve tüm sevdiklerinle birlikte.negüzel anlatmışsın yine.herşey gönlünce olsun.
    Ben çok sık uğrayamıyorum artık buralara.çok şeyler kaçırdığımında farkındayım.keşke imkanım olsa daha sık okuyabilsem sizleri..:((

    YanıtlaSil
  14. Gonlunce gecirecegin nice yillara... Kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  15. Mutluu yıllaaaarr :))
    Doğum günün kutlu olsun :))

    YanıtlaSil
  16. Bende yeni yaşını en içten dileklerimle kutlar,
    sevdiklerinle sağlıklı nice yıllar dilerim Elifcim...

    YanıtlaSil
  17. Canım iyi ki doğdun...
    İyi ki yazdın da...
    Seni tanıdım:)
    Mutlu yaşların olsun...

    YanıtlaSil
  18. mutlu yıllar.. yeni yasında hersey gönlünce olsun ..

    YanıtlaSil
  19. Neslihan...
    Canım güzel cümlelerin için tşk ederim...


    Socrates Junior....
    Tşk ederim..
    Kendine dair aklından geçen ne varsa hepsinin gerçekleşmesi dileğiyle..Diyorsun ya,aynı dileklerin senin içinde gerçekleşmesi dileğimle...

    YanıtlaSil
  20. Neşeli günler...
    Canım tşk ederim...Bende senin yüreğini ,yüreğinin içindekilerle
    seviyorum..

    Leylak dalı...
    Güzel, duygulu birazcıkda çılgın öğretmenim...Tşk ederim...

    YanıtlaSil
  21. Karakalem...
    Çok tşk ederim arkadasım...

    Papuç...
    Tşk ederim...
    Hayatından neşe ve huzur eksik olmasın..Bu dileğin senin içinde geçerli olması dileğimle...

    YanıtlaSil
  22. Gereksiz adam...
    Tşk ederim...


    Nilay...
    Tşk ederim...

    Herşeyin başı içinin huzurlu olmasıyla başlıyor...Hepimize bol huzurlu günler diliyorum...

    YanıtlaSil
  23. Burçin özgün...
    ----------------
    Üç dileğimden biriside çok yazmak
    ama boş yazmamakdı.Birşeyleri başardığını hissetmekti...
    Bu sıralar ara verdim kendime bir müddet birşey yazmayacagım..
    Hep ayni yola çıktığını gördüm cümlelerimin..Diğer yollarına bakmalıyım..Onun için vaktimi hep okumakla geçirmeye karar verdim...

    İyi dileklerin için tşk ederim..
    Sende iyi ki varsın..



    Zeugmacım..
    -----------
    Yaşlandığımı ve bir yaş daha gerilediğimi düşünüyorum bazen...
    Bilmiyorum..Önemli olan her yaşın olgunluklarını bulmak değil mi?
    O olgunluklara içindekileri sığdırmak..

    Tşk ederim canım..

    YanıtlaSil
  24. Mehtapcım...
    ----------
    Canım tşk ederim..
    Arada bir uğrada nefesini hissedelim,iki üç cümle ile ...
    Hayat hep güzelliklerini sunsun sana...Öpüyorum...



    Denizcim...
    Tşk ederim canım...

    YanıtlaSil
  25. Ateş böceğim..
    ---------------
    Ateş böceği yazarken hep eskilerden birşarkı varya..
    Aşk bahçemi süsleyen inci çiçegimmisin
    Gecemi aydınlatan ateş böceğimmisin...
    Bu şarkı geliyor aklıma...
    Sende aynen öğlesin...
    Samimi ve içten...
    tşk ederim canım...



    İçimden geldiği gibi..
    --------------------
    Canım iyi dileklerin için çok tşk ederim...Ayni dileklerin senin içinde geçerli olması dileğimle...

    YanıtlaSil
  26. Zuzuların annesi...
    -------------------
    Canım tşk ederim...
    Bende seni tanıdığıma çok sevindim..ÖPÜYORUM SENİ,KIZINI,OĞLUNU....

    YanıtlaSil
  27. kUPA KIZI...
    Tşk ederim canım...
    İyi ki varsınız...

    YanıtlaSil
  28. her yerden kutlamalı seni. :)

    Yolun hep açık olsun inşallah.

    YanıtlaSil
  29. Mutlu yıllar...daha nice nice uzun yıllara, sevdiklerinizle birlikte...huzurla...

    YanıtlaSil
  30. geç kalmışım ki hem de ne geç kalmak yuh bana diyorum öncelikle...

    ama benim dileğim her gününe dair. her günün düş gibi ama gerçek geçsin. nice seneler dilerim canım benim...

    YanıtlaSil
  31. Efsam...
    Canım benim..
    Her yerden kutladın zaten tşk ederim...
    Gözlerindeki yıldızları gördüm bir resimde biliyormusun çok kıskandım...YILDIZLARI...

    YanıtlaSil
  32. iXİR...
    Tşk ederim...
    Hayat akıp gidiyor,su misali...

    YanıtlaSil
  33. Name-i nur...
    Tşk ederim...
    Güzel günleri müjdelesin.. yüreğimiz hep...Aklımızdan geçenler ,düş değil gerçek olsun...

    YanıtlaSil
  34. Mayam...
    Vallahi bekledim bak ,niye hala birşeyler yazmadı bu kız dedim..
    Küstümü darıldımı birşey mi yaptım diye düşünmeye başlamıştım ki,
    senin cümlelerini gördüm...
    Tşk ederim canım...

    YanıtlaSil
  35. doğum günün kutlu olsun sevdiklerinle ailenle bir ömür boyu sağlıklı huzurlu yllar diliyorum sevgiler...

    YanıtlaSil
  36. İYi ki doğdun canım.
    Nice mutlu yıllara.
    Sevdiklerinle birlikte elbette:)

    YanıtlaSil
  37. Bilge...
    Tşk ederim...İyi dileklerin için...

    YanıtlaSil
  38. Özlem...
    Canım tşk ederim...

    YanıtlaSil
  39. Absalom....
    ----------
    Tşk ederim..
    Bu arada 33 mum pastaya sığmadığı için,bir üçünü çıkardım..Üflemek daha kolay oluyor...

    aaayyy iyiki doğmuşum.Ne diyeyim artık...


    Zeynepcim...
    -----------
    Tşk ederim...

    YanıtlaSil
  40. Geç kalmışım ama olsun, yineden doğum gününüzü kutluyorum, hayat boyu sağlık, huzur, sevgi diliyorum sizin için..

    YanıtlaSil
  41. Onuncu Köyün Adamı..
    Tşk ederim efendim...

    YanıtlaSil
  42. Sevgili Elif !
    Benim yorumuma geç kelimesi bile geç olsa gerek ama yeni gördüm ben diyebilirim.
    Bu yılda geçip gidecek hepimizin hayatında olduğu gibi. Fakat sana bu yeni yaş yılın daha sonra dönüp baktığında "İyi ki Yaşamışım" diyeceğin şeyleri dedirtmesi dileğim ile ...
    Bolca yaz, kedileri sev, bisilete bin ...

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz...

© 2011 **LEYL**, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena