6 Ekim 2010 Çarşamba

BEN İKİ YAŞINDAYIM.

Ne kadar uzun bir zaman olmuş gibi gözükse de, sanki yeni başlamış gibi acemi ellerim, klavyede her harfi bulmada. Gönüllere bir an olsun mutluluk fısıldayan cümleler yazmak çok isterdi ellerim ama beynime uyup genelde yürek kızılı, gök kızılı cümleler yazıyor. Neden yazıyor bilmiyorum.

Belki de cemreleri bekliyorum. Cemreler havaya suya ve toprağa düşer ya içinize düşmesi için kollarınızı açar beklersiniz.
Bir türlü içinize yol bulup düşmez ya da düşemez. Belki de hep bu yüzden soğuk ve yalnız cümlelerim. Ve ben hala kendimi bekler bulur yakalarken...
Tek bildiğim; Çizgi çizmeyi öğrenmeden, direkt yazı yazmaya geçen acemi öğrenciler gibiyim. Çizdiğim çizgilerin ne kadarını anlatmak istediğimin aynısını yansıtıyor sizce?
Siz ki; Yüreğimin renklerine renkler katan gökkuşağı misalisiniz.


Çok güzel yürekli insanlarla tanıştım.(yüz yüze olmasa da, cümlelerle, kelimelerle)Birisinde bir cümle ile ağlıyordum, o kadar iyi yansıtabiliyordu ki kelimelere, sanki o an ben o duyguların sahibi hissediyordum kendimi.Bazen ise bir kelimeyle unuttuğum gamzelerimi görüyordum. Gülüyordum gülüyordum.


İyi ki varsınız ve iyi ki sizlere ulaşmak için bu bloğu açmışım.
Biliyormusunuz. Hepsiniz için kalbimde birer oda yaptım, o odalar da sizlere kahveler yaptım.(Biliyorum ki kırk yıllık hatırı vardır)Hatırlar yıllar geçse de unutulmaz.Ömür dediğin nedir ki gelip geçiyor, siz önlerine en kalın duvarlardan setler yapsanız da.
İki yıl daha yaşlandığımı hissettim ama yazarak yaşlanmak güzelmiş. Herkese tavsiye ederim.


Yazmayı çok sevdiğim kadar iyi bir de dinleyiciyimdir(yani öyle derler yakın arkadaşlarım)Sizde benim dinleyicimsiniz. Ne yazarsam yazayım, saçma sapanda olsa okuyorsunuz biliyorum. Ben sizin kelimelerinizden, size bir suret çıkarıyorsam. Ayni işi sizde benim için yapıyorsunuz biliyorum. Öyle güzel suretlerin içine koyuyorsunuz ki beni, bazen gerçekten ben miyim diye kendime sorular soruyorum
Ben sadece daha iyi olmanın sınırlarını zorluyorum. Beynimin hüzünlerine karşın...


Yani kısaca; Bu yıl ve bu ay ile birlikte iki yılımı doldurmuş durumdayım.730 gün olmuş, ne kadar uzun olmuş değil mi? Bir düşünsenize, bir bebek doğduğunda, bu ne zaman büyüyüp yürüyecek dersiniz ve yürümeye başladığında koca bir iki yıl geçmiş gitmiştir. Sanki bende onunla birlikte yürümeye başladım. Yazıyorum da yazıyorum.
Bu zamana kadar nasıl yazmaya başlamadığıma şaşırarak.


Ben hep yazayım, siz hep yazın ve herkes yazsın...
Sizlere buralardan(gri bulutlarla dolu olan yerden) kocaman sevgilerimi yolluyorum.

6Ekim 2010

19 Yorum:

  1. Daha nice yıllar burada olursun inş :)

    SEvgiler karşılıklı...

    YanıtlaSil
  2. yaşasın elif bana çok güsel yürekli insan dedi :))
    kimse üstüne alınmasın kardeşim bana dedi...

    elifffff :)
    ben seni tanıdığım için bahtiyarım...
    seneye 3. yılda bunu kutlayalım derim ben :)))

    gamzeler iyidir unutma gamzelerini...
    fötöya bayıldım.

    YanıtlaSil
  3. CANIM BENİM NE GÜZEL CÜMLELER KURMUŞSUN YİNE..BİZLER HEP YANINDAYIZ.BİRBİRİMİZİN YANINDAYIZ.
    ACILARIDA PAYLAŞACAĞIZ,MUTLULUKLARIDA..
    İYİKİ BU BLOGU AÇMIŞSIN İYİ Kİ BLOG CAMİSASINDA BİZDE SENİN GİBİ GÜZEL YÜREKLİ İNSANI TANIDIĞIMIZA MUTLUYUZ ...
    HEP BİRLİKTE NİCE GÜZELLL UZUN YILLARA İNŞALLAH..
    SEVGİLER

    YanıtlaSil
  4. iyi ki diyorum ben de o halde iyi ki...

    YanıtlaSil
  5. NİCE NİCE YAŞLARA DAHA. :)

    YanıtlaSil
  6. sen elifden yazılarını yaz daha nice zamanlar, 2leri 22lere devir mesela. acemiliğin geçip gitmesin, heyecanların kelimelerinin içine işlesin.

    yüzün hep gülsün. sevgiyle, nice nice kelimeler taşan senelere...

    YanıtlaSil
  7. Hepimiz burdayız:)) en geç ben mi keşfettim acaba burayı? Olsun telafi edebilirim :)) sevgiler bir sürü... Kalemini hep sev olur mu? Yazmayı yeni öğrenmiş bir çocuğun telaşı, içindekileri keşfetmiş bir kadının olgunluğuyla. O zaman hiç biter mi cümleler, bitmez ki...

    YanıtlaSil
  8. Elif..den,
    Bozgun Odası sakini der ki;

    Zaten iyi yazılar hep gri bulutlarla dolu olan yerlerde yazılır.

    Yazdıklarını okumak bir ayrıcalık.

    YanıtlaSil
  9. Pabuç...
    Canım çok tşk ederim...
    Sevgiler karşılıklı ...

    YanıtlaSil
  10. Absalom...
    Tabi ki yüreğin çok güzel...
    Bende seni tanıdığım için bahtiyarım.
    Tşk ederim...

    YanıtlaSil
  11. Neşeli günlerim...
    Canım çok tşk ederim...
    Bende sana sevgilerimi yolluyorum...

    YanıtlaSil
  12. Mayacım...
    İyi ki sizin gibi yürekleri sevgi olan insanlarla tanıştığım için ben çok mutluyum...
    Seni tanıdığım içinde...

    YanıtlaSil
  13. Efsacım...
    Tşk ederim canım...
    Seni sevdiğimi biliyorsun değil mi?

    YanıtlaSil
  14. Evrencim...
    Canım güzel cümlelerin için tşk ederim...
    Hep beraber canım...

    YanıtlaSil
  15. Elifim...
    Yok canım bende çok geç keşfedenlerdenim...
    Telafimi cümlelerimle yapıyorum..
    Hep yazalım...

    YanıtlaSil
  16. Burçin özgün...
    Elifden derki;Ayni yöne bakan kelimeler gibiyiz ve nedense yine ayni yöne bakan kelimeleri yazıyor ellerimiz...
    Bazen yazmak istemesekde içimizin
    griliğini susuyoruz...
    Biliyoruz ki susmakda da en önemli cümle gizli...

    YanıtlaSil
  17. Bu yazımı bloguma koyduğum gün bilgisayarım çöktü ve iki gün bilgisayarsız kaldım.Aslında dizüstü bilgisayarım da var ama
    nedense onu bir türlü benimseyemedim genelde yazdıklarımı bu bilgisayarımda sakladığım için belki...
    Yazdıklarınıza tşk etmek için geciktim kusuruma bakmayın ...

    Bu kadar hüzne bilgiyarda karşı çıkıyor tepkisini gösteriyor ama ne yapayım...
    Ben hüzünlerimi seviyorum...

    YanıtlaSil
  18. Biliyorum tatlım. :)
    Aynı şekilde.

    YanıtlaSil
  19. Zaman geçip, hızlı bir okumayla ilkten şu ana gelindiğinde blog bir yolculuğun güncesi yada kısa metraj bir filmi gibi aralarını sadece bizim doldurabileceğimiz. Bir blog, için sonbaharda yürüyen ama yolu ilk bahara giden.
    Telaşın ve yürek çarpıntın hiç eksilmesin. İzler kalsın geride. İz bırakanlardan ol.
    Sevgimle...

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz...

© 2011 **LEYL**, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena