Cebimde Kızıl Kelimeler

25 Kasım 2010 Perşembe

EFLATUN...

       Evimin duvarı maviye benzeyen bir yeşil, elimde okuduğum kitabın sayfaları eflatun.Mavi, yeşil gibi eflatunda bir renk değil mi?
Hikâyelerimi ben kaybetmedim, sabah kalktığımda yoktu başucumda.Bir kâğıt parçasıydı ne de olsa. Kaybolmasına inat dokunmak isterdim, içim titreyerek, ne içim titredi, ne de dokunabildim. Ona yazdıklarımı ne sen biliyordun ne de ben söyledim.

    
Çıktım evden biraz nefes almak istedim, gezdim, hiç girmediğim sokaklara saptım,korkmadım. İnandım sadece, adımlarım beni boşluklarda bırakmazdı. Kuytulara saklanmış bir çıkmaz sokağın sonunda bir dükkânda buldum kendimi. İçeriye girdim usulca, tabi ki sessiz olmadı girişim. Kapıda asılı olan çıngırak her tarafa duyurdu sesimi, içim ürperdi.
İlk önce tütsü kokusu doldurdu, burun deliklerimi, beynimi.
Kitapların kokusunu duymama izin yokmuş gibi. Duymak istedim, koklamak, tanımak istedim.Açtım, hiç el sürülmemiş bir kitabın sayfalarını, kokladım kokladım. Orada saatlerce o
kokuyla durmak istedim. Kitaplara, kitaplarıma el sürüp bakmak. Bütün kitapları almak istesem de, sadece iki kitap alıp çıktım o hayal dünyasından. Üstümde kokusu olan tütsü kokusundan.
Eflatun rengi kitabın sayfalarını araladım. Bir hikâye açıldı önüme, ne yaşı yaşıma uyuyordu,Ne de adı adıma. Ama nedense bana sesleniyordu. Seslendiği dil farklıydı, ben ise onu
anlıyordum.Sanki eflatun renkli kitabın sayfalarında geziniyordum.
Kırmızı bir mürekkeple yazılmıştı. Sevgi vardı, tutku vardı,aşk vardı.
Bende aşk'a âşık bir Leyl'a...


10 Yorum:

  1. Yalın, sıcak, kısa :) Saygılarımla...

    YanıtlaSil
  2. sen maviye benzeyen yeşil evin ve elindeki kitaplarınla, böyle çok daha hikayeler bulursun bir sabah uyandığında başucunda.

    saygılar...

    YanıtlaSil
  3. Sıcacık...

    Eflatun sayfalara kırmızı mürekkeple bırakılan izler kadar yalın...

    turuncu sabahlara merhaba demek üzere

    coşkuyla.....

    YanıtlaSil
  4. Bazen imkansız gibi görünen hikayelerin orta yerinde bulur insan kendini ve her ne kadar imkansız gibi görünse de yaşanmalıdır mutlaka.
    Güzel yüreğine ve kalemine sağlık Elif'cim, sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Adım adsız..
    Kısa ve güzel bir cevap verdiğin için tşkler..
    saygılarla...

    YanıtlaSil
  6. Gereksiz adam...
    İnşallah gereksiz inşallah...
    Umud işte...
    saygılarla...

    YanıtlaSil
  7. Yaz güneşi...
    Turuncu sabahlar hep bizimle olsun dileğimle...
    Sevgilerle...

    YanıtlaSil
  8. Özlemcim...
    Tşk ler ederim canım...
    Aslında imkansızı istemiyoruz biz,bizim olanı istemekden başka suçumuz yok...

    YanıtlaSil
  9. o kadar içten ve sıcak ki satırların okurken eflatun bir iz kaldı içimde...

    YanıtlaSil
  10. tŞK EDERİM CANIM...
    Kusuruma bakma bir bir haftadır hastaydım hiç giremedim.Şimdi iyiyim çok şükür...

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz...

© 2011 **LEYL**, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena