9 Eylül 2011 Cuma

ÜÇÜNCÜ YILIMA MERHABA!

"Her şeyden biraz kalır."diyor birileri.
Kavanozda biraz kahve, kutuda biraz ekmek,
insanda biraz acı.............!Turgut Uyar

Benden de bir kaç cümle kalsın diye yazıyorum,kim bilir belki yollarımız kesişir.
Aynı cümleler geçer içimizin duvarlarından ve görünce şaşırmayız,aynı yöne bakarken yakalarız gözlerimizi.
Çünkü aynı göğün altında nefes alan yürekleriz.

Sana kavuşalı tam koca üç yıl oldumuş.İyi ki hayatıma girmişsin ve senden çok şeyler öğrendiğim kesin.
Mesela;Odama ,her blog sayfasından yeni yeni pencereler açmayı öğrendim.

Mutluyum.


Umutluyum.

Bazen eski yazdıklarım düşüyor gözlerime,ne kadar acemice kelimeler kullanmışım diyorum.
Aslında şimdi de çok acemiyim ama çok okumadan yayınlamıyorum.Bundan dolayı hep taslak halinde bilgisayarımda duruyor.Ben istiyorum ki,sizin gibi değerli olsun cümlelerim.
Çünkü sadece sayfalarda,baktığın ekranda kalmasın ,okuduğunuz da bir kaç cümle aklınızda kalsın istiyorum.Çok bir şey istemiyorum.Daha iyisini ve daha anlamlısını yapmak için uğraşıyorum


Çok sevdiğim bloglar var.Mesela;Bazen sessiz okuyucu olarak ziyaret ediyorum.Bazen ise sessizlik cümlelere dökülüyor.Cümlelerini o kadar güzel ve anlamlı kullanan bloglar var ki,ben kendi cümlelerimden utanıyorum..


Bazıları ile ise düşsel yolculuğa çıkıyorum.Düşten bahçeler kuruyorum,kahveler ikram ediyorum,biliyorum ki
kırk yıllık hatırı var.Bazıları benim baktığım pencerelere geliyor ve öylece bakışıyoruz kelimelerle.
Yazdığım yazılarıma yorum bırakmayanlar oluyor,onlar benim sessiz misafirlerim.


Kimseye kırılmayan yüreğimin nehirleri,iyi ki varsınız,Benim içimde ,hepiniz çok özelsiniz.


Geçen yıl yazdığım yazıma bir baktım.Sizlere gri bulutlar ülkesinden selamlar göndermişim.
Gri bulutlarım ,karası en kara denizim yok artık.Bu sefer arkamı dağlara ovalara dayadım ve oralardan selam yolluyorum sizlere.Hepiniz Allaha emanet olun..



12 Yorum:

  1. nice üçlerin onüçlerin olsun. izin kaldığı yerde, iz iz üzerine düştüğü her seferde buluşmak ümidiyle, sevgiyle...

    YanıtlaSil
  2. hey maşallah :))) ayak izlerini takip ettt o zamnn

    YanıtlaSil
  3. daha nice üçlü rakamlarımız olsun sevincini birlikte paylaşacağımız...

    YanıtlaSil
  4. novella / विश्व..
    Tşk ederim canım..
    sevgilerimi yolluyorum

    YanıtlaSil
  5. Ateş Böceği..
    Ayak izlerim yok olana kadar takip edeceğim.Bakalım nereye kadar gidecek bu gemi..
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  6. beenmaya ..
    Bu yolda ilk eklediğim blog sendin ve hep böyle yüreklerimiz bir olsun..
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  7. İlk günlerdeki acemilik halleri yok bizde diye düşünüyorum.Elbette henüz pişmiş sayılmayız ama bak dile kolay 3 yıl geçivermiş,fena gibi durmuyor en azından blogger'ı çözdük Elifcim.:)))
    Sevgiyle kucaklarım.Ebru

    YanıtlaSil
  8. İÇİMDEN GELDİGİ GİBİ~~~
    Evet o ilk başladığımız acemilikler kesinlikle yok.3 yılda bloglar ile ilgili herşeyi öğrendiğimiz kesin...
    Bende seni sevgiyle kucaklıyorum.

    YanıtlaSil
  9. Merhaba ELİF! Selamlamak için bir zevk yeniden ortaya çıkar. Ben de arkadaşlarımı ziyaret etmek ve Bloglar mayın basit bir şey yazmak. Bir yaz aradan zorunlu çıktıktan sonra. Bu boşluk ile başlayan, daha güzel olduğunu görürsünüz. Ben de duyular intoxicates burada güzel bir müzik duydum. Anlıyorum veya sezmek, ben auque çevirmen iyi bir şey çevirir beri var. Biz belki de yazılı yollarımız çapraz hakkında konuşmak ve biz yazı geçirilir doğrudur. Bu yüzden duygularımızı ifade ve eşlik eder ve başkalarının sevgi için kullanabileceğiniz kadar biz yakalamak .... Eğer acı varsa ben de muzdarip. Eğer memnunsanız ben mutluyum. Ben iyi anlaşılmış ederseniz, üç yıl kocanın birlikte oldum ki, yeni pencereler açmak öğrendim ve mutluyuz. Ben büyük bir sevinçle bu şekilde karşılıyor. ELİF büyük bir kucaklama. Çok mutlu olun. MARİNA.

    Nosé si queda b ien traducido.

    ESPAIN.....

    ¡Hola ELIF!!!

    Un placer pasar de nuevo a saludarte.

    Vuelvo a visitar mis blogs amigos y a escribir también algo sencillo en el mío.
    Después de un paréntesis de verano y descanso obligatorio.
    Veo que este espacio esta más hermoso, empezando por ti.
    También escucho aquí una preciosa música que embriaga los sentidos.
    He puesto el traductor auque no me traduce muy bien algo si que entiendo o intuyo.

    Nos hablas de la escritura que talvez nuestros caminos se cruzan, y es verdad nos cruzamos a través de la escritura. Así expresamos nuestros sentimientos y nos sentimos acompañados y hasta nos cogemos cariño uso a los otros…. Si tú sufres yo también sufro. Si tú estás feliz yo estoy feliz.

    Si entendí bien, dices que llevas con tu marido tres años, que has aprendido a abrir nuevas ventanas y que eres feliz. Celebro con mucha alegría que así sea.

    Un abrazo grande ELIF. Se muy feliz. MARINA.

    YanıtlaSil
  10. Müzik güzel resimler güzel duyguların bloga düşüşü... en güzel tüm yazılarınızı okuyacağım...iyi geceler...

    YanıtlaSil
  11. Marina Fligueira ..
    Maria..
    Muchas gracias,Me hizo feliz..
    Un fuerte abrazo de usted
    Amor..

    YanıtlaSil
  12. Adsız..
    bloguma hoş geldiniz...
    Kendinizden birşeyler bulmanız beni çok mutlu etti..
    Güzel cümleleriniz için tşk ederim.

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz...

© 2011 **LEYL**, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena