29 Kasım 2011 Salı

YAZMAK ÜZERİNE

İnsan hep iyi olamadığı gibi her zaman doğru olanları da yapamaz.Ben kendimi sadece bildiğim ya da bildiğimi sandığım yargılarla yargılıyorum.Ben yazdıklarımla yalnız kendimi sorguluyorum.Aşk alıp,sevgi satıyorum ve kafamdan geçen cümleleri kağıtlara atıyorum.Cümleler kendilerine yol bulurlar elbet,belki istedikleri yolu bulamıyor olabilirler.
Onlara yardım etmek için bir hikayede yaratıyorum.


Açıkça itiraf edeyim.Ben kendi yazdıklarımı öyle iyi bulanlardan değilim.Ama daha kötü yazanlarla karşılaştığımda ,işte o zaman ,ben iyi yazabiliyorum diyorum.
İnsanları eğlendiren ve yazdıkları ile dikkat çeken insanlar gibi değilim,olamadım olamıyorum .Aklıma o an ne geliyorsa onu yazıyorum.Yazmanın doğal yolunu izliyorum.
Bazen duygu derinliğini yakalayamadığım yazılarım oluyor.Onun için,bazı zamanlar ırmağa girmektense ,kenarında oturuyorum.


Ben hayatımda duyduğum,gördüğüm ve hayal edebildiğimce anlatmaya çalışıyorum.Kendimden ayrı kişiliğe bürünüp,kendimden uzak diyarlara gidiyorum.Bazen o diyarlarda o kadar uzun bir süre kalıyorum ki, sonrasın da kendi hikayemi arıyorum.Kendimden kaçmam kolay iken,dönmem o kadar zor oluyor.Elif 'i arıyorum,elif yazmak o kadar kolayken,bulmanın zorluğuna varıyorum.
Çok zorlasam da kendimi Elif gibi yalnız kalıyorum.
Ne B, ne T, ne S
Elif
Yalnızca elif..
Ben sadece,aydınlıkla titreyen ellerimle,mum
ışığının kızıllığını yazdım.Suyun kıyısındaki şehirden,dalgalar penceremi döverken,kağıtlara kızıl mürekkepler akıttım.

16 Yorum:

  1. sen bence iyi ki yazıyorsun!

    YanıtlaSil
  2. Mayacım...
    Tşk ediyorum.
    sevgimle:)

    YanıtlaSil
  3. esma gül..
    Dünyama hoş gelmişsin..
    Evet bende yazmanın o iyi yanına sığınıyorum.
    sevgiyle..

    YanıtlaSil
  4. Elifcim sen müthiş duygusal bir yapıya sahipsin.Bir o kadar güçlü kalemin var.İçindeki duygu yoğunluğunu o kaleme yansıtma zor bir iş mesela ben ne kadar uğraşırsam uğraşayım bunu başaramam.
    Ayrıca seni yıllardır takip ederim sadece yazma anlamında değil insan olarakta güzelsin arkadaşım.

    YanıtlaSil
  5. elifcim ben de elifim. Yani benim adım da elif,Hiç şaşırmadım inan yazdıklarını okuduğumda.Var bu eliflerde birşey. Hep bu başkalık adımızdan...

    YanıtlaSil
  6. İçimden geldiği gibi...
    Canım ya ne güzel senin yüreğin öyle damla damla düşmüş cümlelerine tşk ederim..

    YanıtlaSil
  7. Tombul tarifler..
    Hoşgelmişsin elifim...
    İnşallah allahım adımıza yakıştırdığı gibi elifi yüreğimize de yapıştırsın.
    sevgiyle..

    YanıtlaSil
  8. Senin satırlarında sevdiğim bi'şey var benim ;)

    YanıtlaSil
  9. Çok tşk ederim.
    Çok mutlu ettin beni:)

    YanıtlaSil
  10. Kendini sorgulayan insan hayatı daha iyi sorgular ve daha iyi beslenerek yazı ortaya çıkarır.

    Bunu çok iyi yapıyorsun sevgili Elif,
    lütfen devam, hatta ileride bir kitap...

    Dostlukla...

    YanıtlaSil
  11. Mehmet bey..
    Ben öyle basit cümlelerle basit şeyler yazmak istemediğimden,yazma sürecim hep uzun..
    Aslında bu sıralar vakitte bulamıyorum.
    Söylediklerin ne güzel cümleler,hepsi için tek tek tşk ederim..
    Dostlukla...

    YanıtlaSil
  12. Güzel bir müzik eşliğinde güzel bir yazı okumanın huzurunu hissetim.
    Elifcim yüreğine gönlüne sağlık.
    Güçlü bir yüreğe ve kaleme sahipsin.
    Bundan böyle okuyucunum:)
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  13. Harika bir yazıydı ve müzikte çok hoş..
    Sayfanı keşfettiğime sevindim.
    Sevgiler canım
    Takibindeyim.

    YanıtlaSil
  14. SEVALCE LEZZETLER
    Benim dünyama hoşgeldin,ne iyi ettin:)
    Güzel yorumun için tşk ederim.
    sevgiyle...

    YanıtlaSil
  15. Hayat Cafe Tarifleri
    Hoşgeldiniz..
    Güzel cümleleriniz yüreğime dokundu,tşk ederim..
    sevgimle...

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz...

© 2011 **LEYL**, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena