28 Aralık 2012 Cuma

YENİ YILA MEKTUP

Geçmişle dolu olan beyin, gelecek için hiç bir hazırlık yapamaz diyor birileri.Beynimizin içinde dolaşan sözcükler ve anlarla dolu olan geçmişi artık bir tarafa atma vaktidir. Çünkü insan ömrü harita gibi sınırları var.Biz bu sınırları bilmeden ya da bildiğimizi unutarak yaşıyoruz. Kalbimizde öylece duran sevgiyi başkalarına vermeye korkuyoruz.Neden bu kadar korkak olduk biz hiç bilmiyorum. Belki de öyle yetiştirildik ya da sonradan böyle olduk.
Dilek 1.Yüreğimizi korumak için kalkanlara ihtiyaç duymayalım.


İnsanların artık birbirlerini anlamaya zamanları bile yok.
Çünkü kimse kimseyi dinlemiyor. Sadece dinlermiş gibi yapıyorlar ve yalnızlıklar içinde boğuluyorlar.Hiç bir şeyin farkında olmadan yaşıyorlar ve sonrasında o sıcacık köşelerinden doğrulup "sevgi" istiyorlar.Marketlerden alınan bir çikolata değil ki sevgi, yedikten sonra mutlu olalım. Sevgi emek işi, emeği az olanın sevgisi de az olur diye düşünüyorum.Bazı insanlar ise paraları ile her şeyi satın alabileceğine inanıyor. Hadi o zaman git kendine üç- beş tane sevgi al. Yok öyle...
Dilek2.İçimizdeki sevgiyi keşfedelim.

Okuduğumuz kitabın, kaldığımız sayfasını kapatarak mutluluk düşler olduk. Aslında katladığımız her şey gibi onu da raflara kaldırdık ve yerini unuttuk. Unuttuğumuz yeri bizden başka kimseler bilemezken, biz başkalarına sorduk.
O başkaları ki, mutluluğu hiç hissedemeyenler. Kalplerimizi örümcek ağları sardı. Allah’ım kalbimizi bize sevgiyi ve mutluluğu bulalım diye vermedi mi?Neden içimizin aynasına dönüp hiç bakmıyoruz işte orada saklı. Bütün oyunlarda ebe olursan ve kapalıysa gözlerin nasıl bulacaksın?
Artık bundan sonra ebe olmak yok ve yüreğimizle beraber yürüme vaktidir.
Dilek3.Hep mutlu olalım ve  çevremize mutlulukla  gülümseyelim.


Yeni bir yıla günler kala herkesin tüm umutlarının yeşereceği ve meyvelerini kimselere saklamadan herkese dağıtacağı bir yıl diliyorum.Bu yazdıklarımı kâğıttan bir gemi yapıp denizlere atıyorum. Belki bu cümlelerimle bir şeyler değişir ve herkes en başta kendine güzel davranmaya başlar.
Kendine güzel davranan çevresindeki insanlara da mutluluğu bir aşı gibi yüreğimize aşılar ve yüreğimizden yüzümüze sevgi damlacıkları yağar. Ne dersiniz?


Gelecek olan yeni günlerle birlikte içimizde en başta sağlık olsun, umut olsun, sevgi olsun ve ne olursa olsun en azından bir tutam aşk olsun.
Dilek4.Hep umutla bakalım yarına.
Dilek 5.Sağlığımız hep yerinde olsun .
(Bu kadar dilek az diyenleri duyar gibiyim ama az ile teselli  olmayan  çoğu bulamaz.)


Herkese mutlu bir yıl diliyorum.



17 Yorum:

  1. saatin tiktakları işlemeye devam eder,bunun böyle süregeldiğini ve hepside bugünün tekrarı olan yarınların bir toplamı olduğunu söyler.yaşam böyle akar gider, saat duygusuzdur, saat için şu an neyse yarında odur.
    saatin kadranındaki dilimler bu çıldırtan dunyanın kuralları gibidir, herşey süreye hapsolur, olmayan bir şeyleşmedir süre. süre zamansızlık dehlizini özleyen insanın hapsolduğu prangalara benzer.

    mutlu yıllar dileği dua gidi bi şeydir. saate göre saçma olsada insan bazen böylesi metafizik kaçışlara sığınma gereği duyar, sevgimle

    YanıtlaSil
  2. umarım dilediklerin gerçekleşir. mutlu yıllar...

    YanıtlaSil
  3. Yok canım daha ne olsun :)Herkes için yüreğinden geçirdiğin dileklerin iki misli de seni bulsun.

    YanıtlaSil
  4. Aysema..
    Öğretmenim sizede mutlu ve saglıklı bir yıl diliyorum.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. Ateşinsesi..
    Metafizik kaçışlar benim için önemli değildir.
    Dediğin gibi" mutlu yıllar dileği dua gidi bi şeydir"Ben o duayı yürekten isteyenlerden yanayım.Bilirim ki yürekten yapılan dualar geri çevrilmez.
    Saatin zamanı durdurmasını bekleyemeyiz.Bizim zamanı durduracak işlerde mutluluğun yolunu bulmamız gerekir.

    Sana da mutlu yıllar..
    sevgiyle...

    YanıtlaSil
  6. Cem..
    Bu yazdığım cümleler hepimiz için..
    Senin de umarım bu yıl ile ilgili dileklerin gerçeğe dönüşür.
    mutlu yıllar ..
    sevgiyle...

    YanıtlaSil
  7. Işılcım..
    Tşk ederim canım...
    Sana da umut dolu ve sağlıklı,mutlu bir yıl diliyorum..
    sevgimle...

    YanıtlaSil
  8. Bütün dileklerin, dileklerimdir... mutlu yıllara.

    Dostlukla...

    YanıtlaSil
  9. Elifciğim,
    Yeni yılını en içten dileklerimle kutlar sağlık ve huzur içinde bir yıl geçirmenizi dilerim.

    YanıtlaSil
  10. Mehmet bey..
    Mutluluk dolu ve sağlıklı yıllara merhaba diyebilmenız dileğimle...
    sevgiyle..

    YanıtlaSil
  11. İÇİMDEN GELDİGİ GİBİ~~~
    Ebrucum iyi dileklerın için tşk ederim.
    Sana da mutluluk ve sağlık ve de bol gülücüklü bir yıl diliyorum
    seni kocaman öpüyorum,minik kurabiyeyide..
    sevgimle...

    YanıtlaSil
  12. Sevgili Elifciğim,

    2013'ün sana, ailene ve tüm sevdiklerine güzelliklerle dolup taşırmasını diliyorum.

    Sevgiler....

    YanıtlaSil
  13. zeugmacım..
    Güzel cümlelerın için çok tşk ederim..
    Hep iyi olalım ve yılımızda hep bizim yüregımızdeki iyilikler gıbı gecsın..
    iyi yıllar..
    sevgimle..

    YanıtlaSil
  14. Kayboldum gittim sayfalarında yine.. Oysa inlerime çekilmiş ve yarım kalanı tamamlamaya başlamıştım..
    Kendimi bulduğum kendime benzettiğim kızdığım kararlar değiştirdiğim tüm yazdıkların için seni kucaklıyor ve gönülden takdirlerimi bırakıyorum her bir sayfana ayrı ayrı sevgili Leyl..

    YanıtlaSil
  15. Size çok geç döndüğüm için çok özür dilerim.Bu sıralar her sey gönlüme batıyor ve bende ıssızlığımda bir başka hayat bulmak için çabalıyorum.
    Kendimi buldum yazdıklarında demişsiniz ne kadar güzel demekki yaşama aynı pencere aralığından el sallıyoruz.Ne mutlu bana...

    Sevgiyle kucaklıyorum...

    YanıtlaSil
  16. yeni yılda tüüüüüm dileklerin gerçekleşsin inş ;)

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz...

© 2011 **LEYL**, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena