Cebimde Kızıl Kelimeler

1 Aralık 2016 Perşembe

Kulağımdaki müzik

video


Sahile iniyorum.Denizin hemen kenarına oturup,ayaklarımı aşağıya doğru sarkıtıyorum.Yağmur mırıldanarak yağmaya başlıyor.Dalgalar hoyratça kayaları dövüyor.
Kulağımda bir müzik;yüreğimin parçalarını birleştiremiyor.Zaten bende birleştirmesini istemediğim için,en dipten şarkılar dinliyorum.
Ruhumun biçimlerini belirleyebilmek için,aklımın formüllerini arıyorum.Bir ayrık güç tarafından korkunç bir zihinsel ıstırap içerisindeyim.Varoluşumun amacından alınıp büyük bir kasırganın içine atılmış gibiyim.İçlerimde insan yapımı  bir şeylerin çizgileri var ve o çizgilerle bütün vücudumu ele geçirilmiş hissediyorum.İkamet ettiğim bedeni yıkıma uğratmaya çalışıyor.
Kaderin nefesiyle...
İstemsiz sürükleniyorum.Tutunmaya çalıştığım ipleri gizlice benden izinsiz birisi kesmiş.Kayalıklara doğru savruluyorum.En  umursamaz cümlelerimle seslenip "gelip beni boğun hadi "diyorum.
Yağmur birden hızlanmaya başlıyor. "Kalk artık oradan,ıslanacaksın"seslerini umursamadan oturmaya devam ediyorum.
Elim cebimde sigara arıyor.Yağmura ta ciğerlerimden dumanlar hediye etmek istiyorum.Rüzgar bir türlü sigaramı yakmama izin vermiyor.Ben mi inat sen mi inat diyerek çakmağı çakıp duruyorum.Benim inadıma karşı koyamayacağını anlayınca esmekten bir an vazgeçiyor.Bende sigaramı bu sırada yakıp,ağzımdan çıkan dumanın şekillerini izlemeye başlıyorum.Öpüşürken acayip hallere bürünen yüz  çizgileri gibi... 
Gözlerimin camına düşen yağmur damlacıkları bakışımı bulanıklaştırıyor.Gözlerimin buğulu penceresinden   bakıyorum.Gördüğüm sadece denizin köpüren dalgalarının,beyazımsı bir hal alışı...Denizin sahile hoyratça vurduğu gibi bende içerlerimin duvarlarına vuruyorum.Acıyor.

Ayağa kalkıp,kollarımı iki yana açıyorum. "Hadi gel,beni ufacık damlalarınla korkutmazsın"diyorum.
Yanımdan  birileri gelip geçiyor.Yaşlı bir amca bana bir adım bakarak başını sağa sola sallayarak yanımdan uzaklaşıyor.Bir ara, bir teyze balkondan bana doğru "hadi artık çok ıslandın,evine git" diye sesleniyor.Oysa ben sırılsıklam olana kadar ıslanmak ve o ıslaklıkla içimin parçalarını birleştirip,çiçekli,böcekli umut dolu bir resim yapmak istiyorum.
Parmağımın arasında unuttuğum sigara canımı acıtıyor."Sende acıt ulan " diyorum.
Balkondaki teyze "Biz akıllıya hasretiz,delide bizi gelip bulur" bakışıyla hala bana bakmaya devam ediyor.Bir yandan da çayını yudumluyor.Manzara hazır nasıl olsa...
Birden telefonum titriyor kendimi unutup,unuttuğumu da unutup gelen mesaja bakıyorum. "Anne yürüşün bitmedi mi?Yağmur çok hızlandı gelmiyor musun?diyor.
Kulağımdaki müziği değiştirip,çocuklar gibi su birikintilerine basa basa  koşmaya başlıyorum.

0 Yorum:

Yorum Gönder

Hoşgeldiniz...

© 2011 **LEYL**, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena